« Лютий 2021 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Маркетингова діяльність
Ма́ркетинг (англ. marketing) — це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів.
Маркетолог – це фахівець з вивчення смаків покупців і просування товару. Він досліджує, яка продукція матиме великий попит у покупців і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг, займається рекламною діяльністю, організовує акції для стимулювання продажу продукції; проводить ретельний моніторинг галузі, робить прогнози та розробляє рекомендації для вдосконалення діяльності підприємства.
Маркетологи потрібні будь-якій фірмі, зацікавленій в просуванні та збуті своєї продукції. Відділи маркетингу є в торговельних фірмах, виробничих підприємствах, банках… Маркетологи затребувані спеціалісти в рекламних та консалтингових компаніях з проведення маркетингових досліджень.
Під час навчання студенти вивчають наступні дисципліни: Маркетинг, Розроблення товару, Логістика, Організація закупівлі і продажу, Ринкові дослідження, Комунікаційна діяльність, Ціноутворення, Електронна комерція, Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності. та отримують кваліфікацію Молодший спеціаліст з маркетингової діяльності.