В межах співпраці Міністерства охорони здоров’я України та
громадської організації “INSCIENCE” за фінансової підтримки Світового
банку та Швейцарської конфедерації реалізується комунікаційна кампанія
“Бережи себе”
В межах співпраці Міністерства охорони здоров’я України та
громадської організації “INSCIENCE” за фінансової підтримки Світового
банку та Швейцарської конфедерації реалізується комунікаційна кампанія
“Бережи себе” (Ознайомитись можна за посиланням
https://inscience.io/berezhy-sebe/).
Її мета – викликати в українців бажання берегти себе та піклуватись
про свій організм завжди, а особливо в час війни, пропагувати цінність
здоров’я серед широкої аудиторії.
З цією метою у рамках співпраці МОЗ та “INSCIENCE” було розроблено
п’ять сюжетів для інформаційних матеріалів:
- Бережи себе, бо у твоїй пам’яті ще так багато місця для нового
(Мозок людини може вмістити приблизно 2,5 мільйона
гігабайтів інформації. Цього в.истачить на пів мільярда
українських пісень). - Бережи себе, бо ти важлива частинка всесвіту (Більшість
хімічних елементів, з яких ми складаємося, утворювалися в
зорях протягом мільярдів років. Кожен та кожна з нас —
частинка космосу, яка може зробити цей світ кращим). - Бережи себе, бо твоя ДНК – унікальна (Наші ДНК
відрізняються лише на 0.1%, але цього достатньо, щоби колір
очей, характер та наші смаки були унікальними).
$`5ABB0|YTTPYq¢®¡¤¡¤¡¤¡¯ - Бережи себе, бо ти такий важливий для України, як еретроцити
– для крові (Вони переносять кисень від легень до кожної
клітинки в організмі і підтримуть наше життя). - Бережи себе, бо твої очі мають побачити ще так багато краси
(Людське око може розрізняти близько 10 мільйонів кольорів.
Цього вистачить, щоб намилуватися красою української
природи — від Актівського каньйону до карпатських лісів).